BEZPIECZNE BRAMY GARAŻOWE
Hörmann

Nie pozwól, by brama garażowa stanowiła zaproszenie dla włamywacza. Wybierz taką, na widok której, włamywacz od razu opuści Twoją posesję!
Postaw na jedną z bram segmentowych niemieckiej firmy Hörmann dostępnych w ofercie autoryzowanego dystrybutora, firmy Aldo.

Jakie są bramy spełniające wymogi bezpieczeństwa?

Zabezpieczone przed podważeniem nawet w razie awarii zasilania

Brama garażowa, wyposażona w opatentowany przez Hörmann system automatycznego ryglowania bramy w szynie, skutecznie zabezpiecza przed próbą wejścia do garażu za pomocą narzędzi i siły fizycznej. Ryglowanie działa mechanicznie, co zapewnia jego skuteczność nawet w razie braku prądu.

Wyposażone w innowacyjny system sterowania zdalnego Bi Secur

System ten korzysta z sygnału radiowego odpornego na zakłócenia. Sterowanie położeniem bramy umożliwia komfortowy nadajnik.

Bezpieczne dla użytkownika dzięki zgodności z normą europejską EN 13241-1

Zgodnie z protokołem bezpieczeństwa wdrożonym w firmie Hörmann, bramy zaprojektowane są tak, by uchronić użytkownika przed skaleczeniem czy przytrzaśnięciem palców. Ich konstrukcja, ponadto, chroni przed opadnięciem bramy nawet w razie pęknięcia sprężyny.

Dostępne
w ofercie także
z fachowym montażem
Aldo
Okno
Więcej o bezpiecznych
bramach garażowych
przeczytasz w naszym
poradniku PDF
ZOBACZ BRAMY GARAŻOWE
DOSTĘPNE W NASZEJ OFERCIE:
ZOBACZ RÓWNIEŻ:

BEZPIECZNE
OKNA

ZOBACZ

BEZPIECZNE
DRZWI

ZOBACZ

BEZPIECZNE
DRZWI
PRZESUWNE

ZOBACZ
"ALDO" Sp. z o.o.
Puńców, ul.Kojkowicka 2
"ALDO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ realizuje projekt pn.:
„Wprowadzenie innowacji produktowych i procesowych w firmie, poprzez inwestycje w maszyny produkcyjne”
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla działania: 3.2. Innowacje w MŚP
Cele i planowane efekty projektu:
- wdrożenie nowego produktu,
- wzrost wydajności produkcji,
- udoskonalenia dotychczasowego asortymentu produkcyjnego,
- maksymalne wykorzystanie infrastruktury sprzętowej,
- wzrost wymagań po stronie kontrahentów i klientów indywidualnych,
- rozwój firmy poprzez pozyskanie nowych klientów.
- poprawa pozycji konkurencyjnej na arenie międzynarodowej.
Wartość projektu : 2 239 160,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich : 783 706,00PLN
Projekt realizowany w okresie 2017-04-01 - 2018-10-31
wykonanie